vrijdag 30 mei 2008

Busted!!

Er vliegen twee eenden in de lucht. Zegt de ene tegen de ander: "Pas op!! Een muur!!!"
Zegt de ander: "KWAK!"

Ha ha ha die gekke eenden toch...

Deze week kwam de aap uit de mouw! Niet Jan met de minisoka, niet Heidi met de perslijst, maar Jo met zijn "werkjes" zijn de schrik geworden van elke stagiair op de Dienst Communicatie. Zijn masterplan om af en toe eens hulp te vragen werpt zijn vruchten af! De gewillige stagiairs tuimelen er altijd met open ogen in. MAAR ik heb u door meneer! Het masterplan is gebroken...

Jean-Marie, die onder één hoedje speelt met Jo, had gezien dat ik het masterplan doorhad en stuurde Leen en mezelf naar buiten om bewonersbrieven te posten. ZOGEZEGD! We moesten waarschijnlijk buiten omdat de grond onder hun voeten wat te heet werd. De showdown komt er nog...

Tenslotte de takenlijst: Er werd verder gewerkt aan de Baltazaar-campage, de minisoka, de rampencommunicatie en de klachtenbehandeling. Daarnaast kwam het "werkje" van Jo waarbij overtypen de boodschap werd en hielp ik mee aan de powerpoint voor de wijkraad. Leen en ik mochten ook bewonersbrieven gaan posten en de balie bemannen terwijl de anderen op "vorming" waren.

Pinanti IS pinanti...

1 opmerking:

Heidi zei

Zie je wel dat ik nog zo slecht niet ben :-)

Jaja ik zal aan je denken als ik een instuif geef... 't zal alleen nog wel eventjes duren want we hebben nog veel werk. Vrijwilligers zijn altijd welkom haha :-)