zaterdag 7 juni 2008

Payback is a b****

Er zijn twee kiekens graan te pikken. Zegt het ene kieken tegen het ander: "TOK?"
Vraagt het ander kieken: "Are you tokking to me?"

Ha ha ha die gekke kiekens toch...

De onthulling van het masterplan heeft nare gevolgen gekregen. In al mijn enthousiasme bij het onthullen vergat ik dat er nog twee weken stage volgden. Twee weken, waar de beschuldigden hun wraakgevoelens kunnen uitwerken op die arme klikspaan van een stagiair...

Hun zwaarste daad was mijn promotie tot "meeuw-o-foonman" (aka "dn klutser"). Sinds donderdag komen de oproepen van de "meeuwennestspotters" bij mij terecht. Het was meteen coup de feu! De mensen mogen van 09.00-12.00 uur bellen naar de "schudlijn" en op 09.01 uur was het prijs! De eerste beller en meteen zat ik met een ei! Het eerste, maar meteen ook het laatste telefoontje van de dag. (Iedereen dacht dat het nummer gewoon nog niet bekend was, maar in feite legde ik gewoon de hoorn van de haak... )

De weektaken: De minisoka afwerken (joepie, geen nachtmerries meer), een websitelinkconcept uitwerken, jubilea invoeren, verder werken aan de baltazaarcampage , de meeuwofoon bemannen en onderzoek voeren aan de balie.

Wie wraak zoekt, maakt best twee graven klaar...

1 opmerking:

Elise@GymFed zei

Mogen gekke buitenlanders (lees: niet-Oostendenaren uit Zuid West-Vlaanderen) ook eens bellen :-p?

Dank je voor alle hulp met de website-kwestie!

Zal je dan eens paar screenshots doorsturen van mijn meesterwerkje!