vrijdag 23 mei 2008

Manhood!

Er liggen twee pizza's in de oven. Zegt de ene pizza tegen de ander: "Miljaarde, das ier warm!"
Zegt de andere pizza: "Waaaaaaaahhh, e sprekende pizza!"

Hahahaha, die gekke pizza's toch...

Een leuk begin is altijd tof. Dat merkte ik deze week ook. Een nieuwe week, een nieuwe stap in het minisokaproces, een nieuwe stap naar perfectie en een nieuwe stap naar volwassenheid. 2/3 van de minisoka staat reeds online en ik voel me steeds meer en meer een echte man worden. De minisoka maakt van de kleinste jongens, echte mannen!

Ondertussen zijn Leen en ik gepromoveerd tot interim klachtenbehandelaars. Omdat de vaste klachtenbehandelaarster met vakantie is, smijten de stagiairs zich op het werk (zoals een goeie lijfwacht die zich voor kogel zou smijten) en deinzen voor niets terug om HET doel te bereiken: het tevreden maken van ontevreden Oostendenaars!

Een opsomming: Ik mocht onschuldige hand spelen om de winnaars van de fotowedstrijd aan te duiden en mocht ze meteen ook een briefje schrijven, de minisoka online zetten, klachten doorverwijzen naar bevoegde diensten en ze afsluiten, de piekmomenten aan de balie onderzoeken, jubilea ingeven, een folder herwerken, de Balthazaarcampagne verder voorbereiden, krantenknipsels, info opzoeken over rampencommunicatie en tenslotte Heidi een gelukkige verjaardag wensen door deel te nemen aan het "verjaardagmoment".

Geluk is pas zichtbaar als het voorbij is...

Geen opmerkingen: