vrijdag 16 mei 2008

De persoester

Amok in het stadhuis! Na de 'uitwerpselenplaag' van vorige week werd het stadhuis opnieuw opgeschrikt. Een man die een nieuw paspoort nodig had werd tot 2x toe terug wandelen gestuurd. Reden? Zijn foto's waren niet goed. De man in kwestie gooide de deur toe, smeet een verwijt naar de ambtenaar en begon luidkeels te telefoneren. Jammer genoeg voor die man bevond hij zich in het stadhuis en wie zit daar ook? El policia! Een leuk zicht ontstond: 3 politiemannen, stoïcijns kalm, omringden 1, niet stoïcijns kalme, man. Gelukkig verliep alles zonder bloedvergieten, ging de man luid vloekend opnieuw in de fotocabine en daarna naar de ambtenaar (samen met een agent) om zo (nog steeds) vloekend het stadhuis te verlaten. Tja, moet je maar de instructies op het scherm van de fotocabine beter lezen...


Een ander memorabel moment was de pershappening van Toerisme Oostende. Tim, Leen en ikzelf waren present om de Dienst Communicatie te vertegenwoordigen. Een gezellige boel daar in het Kursaal met een hapje en een drankje EN ook de plaats waar mijn oestermaagdelijkheid teniet ging. Onder impuls van Tim en Leen nam ik een oester in de hand, rook ik er aan, pakte ik mijn vork en reeg de oester er op. De oester kwam langzaamaan dichter bij mijn mond en ik ging er voor, pardoef in mijn mond... Lekker!


Een sfeerbeeldje vanop de pershappening:














Voor de rest werkte ik deze week verder aan de minisoka, verwijderde ik enkele 'zwevende' verenigingen, waren er weer enkele kranten te knippen, ging ik mee naar een fotoshoot waar we ondertussen ook een hondje redden, werkte ik wat verder aan de Balthazaarcampagne tegen hondenpoep, kregen we ontbijt op het werk, hielp ik bij het opzetten van de stand voor de nieuwe inwoners en zat ik aan de balie...



Conclusie: Pershappeningen zijn cool...

Geen opmerkingen: