zondag 11 mei 2008

Dat staat als een (mijl)paal boven de zee...

Een golf van terreur raasde deze week doorheen het stadhuis. Tot twee maal toe werd er op een daar-niet-voor-gemaakte plaats "iets" achtergelaten door tot op heden onbekende daders. Deze jammerlijke gebeurtenis zorgde voor de nodige hilariteit op onze dienst, maar werd met net iets minder enthousiasme onthaald bij de kuisploeg. Het leven van een stagiair kan hard zijn, maar dat van de kuisploeg nog harder...

Voorts bereikte ik deze week een serieuze mijlpaal. De perslijst is, op twee mensen na, terug up-to-date! Deze opdracht had werkelijk alles: spankracht, humoristische taferelen, maar jammer genoeg ook pijnlijke momenten (zoals die keer toen ik iemand opbelde en vroeg "Is uw man thuis?" "Neen" antwoordde de vrouw "Kunt u me anders zeggen of uw man nog steeds onze contactpersoon is waarbij we terecht kunnen met nieuws uit Oostende?" *stilte* "Hallo?, mevrouw" "Ja euhm, mijn man is vorig jaar overleden.") *crap!*

Bon, met deze pijnlijke gebeurtenis sluiten we het hoofdstuk "vertellement" af en gaan we over tot de opsomming van de door mij uitgevoerde taken: De perslijst updaten, er komt een mobiele dienst burgerzaken en ik moest daarvoor een naam zoeken, de doelgroepen bepalen en de communicatie (er wordt nog aan gewerkt), door de afwezigheid van Heidi kreeg ik deze week opnieuw Het Laatste Nieuws in handen (joepie!!), was er een samenkomst ivm De Grote Klok, zwierde ik nog enkele minisoka's op de website, stelde ik een lijst op met evenementen die in aanmerking komen om er een campagne te voeren tegen hondenpoep (en misschien tegen mensen die het op verkeerde plaatsen doen!) en herwerkte ik enkele artikels die in De Grote Klok zullen verschijnen...

Perslijst?? Ik kwam, ik zag, ik overwon!

Geen opmerkingen: