vrijdag 28 maart 2008

Mister Speedy!

Wat een start van de tweede werkweek, een dagje congé! Niet dat ik het nodig had om te recuperen hoor, neen meneer ik was fit!

En dat bewees ik deze week. Mijn lieve casegenoten zullen tevreden zijn en eens goed lachen als ik zeg dat ik wat mocht verder werken aan de case. Nu het was niet echt verder werken aan de case, want die was al perfect afgewerkt door ons, maar resultaten zijn er natuurlijk om bekend te maken. "Schrijf eens een A4'tje met de belangrijkste resultaten voor elke wijk en maak er meteen ook een powerpointvoorstelling van om op de wijkraad te tonen."

Piece of cake natuurlijk. Door het maandenlange gezwoeg en gewerk wist ik gelukkig alle resultaten nog steeds tot in de kleinste details uit mijn hoofd. Dit werkje was er normaal één van een lange adem en voor in de 'dode momenten' aan te werken, maar dankzij mijn fingerspitzegefühl voor Oostendse cases bleek dit werk niet zwaar genoeg om Mister Speedy lang bezig te houden! Ik zal mijn enthousiasme voor de case wat moeten drukken...

Naast wat casen maakte ik ook mijn grote 'balie-debuut'. Een nieuwe wereld ging open en nieuwe gevoelens borrelden op... Een warm gevoel door de mensen te helpen en van de verwarming die veel te hoog staat (denk toch eens aan Kyoto mensen...), een nog warmer gevoel door de mooie verschijningen die het stadhuis bezoeken en het warmste gevoel toen ik hoorde dat ik gratis tickets kreeg om KV Oostende te gaan bekijken!


Naast deze twee mooi beschreven werkjes waren er natuurlijk nog andere jobkes waarvoor mijn hulp ingeroepen werd: het beoordelen van potentiële nieuwe logo's, krantenknipsels, persberichten schrijven, antwoorden op signaalkaarten en deelnemen aan de verjaardagsdrink van Ignace en Robert!

Arbeit macht Spaß...

2 opmerkingen:

Cemaleon zei

ZAAALIG muziekske!
Man man, als case-expert heb je daar duidelijk een stapke voor. cool.
Kunt misschien uw macht aanwenden voor het organiseren van een superdeluxebbq chez viem eind juni?;)

de leute nog
JW

M zei

Keineig maat! Da ies gewoon de maks. Die peet krijgt daar zomaar gratis tickettekes voor den voetbal. Bij mij ist minder plezant ze. 'k Had hier iet verkeerd afgedrukt en de katte zat direct in d'arloozje...dus ben nu al aan het verlangen naar uw barbecue. Da gaat echt vrie wijs zijn.

Toppie
M.