vrijdag 4 april 2008

Magic number three

Een nieuwe week vol avonturen is opnieuw achter de rug en man, van een verrassende week gesproken!

De maandag begon nochtans als een doordeweekse maandag en de dinsdag begon als een doordeweekse dinsdag, maar de woensdag was dan weer geen doordeweekse woensdag net als de donderdag die niet wou onderdoen voor de ondoordeweekse woensdag zodat ook de donderdag resulteerde in een niet doordeweekse donderdag. Snappie?

Maandag en dinsdag waren Grote-Klok-artikel-schrijf-dagen waarbij wat opzoekwerk kwam kijken. Maar het waren ook de donkere dagen dat mijn 'meter' Heidi ziekjes thuis bleef. Een gelukje bij een ongelukje zo bleek toen ik maandagmorgen 'Het Laatste Nieuws' in zijn puurste en zuiverste vorm op de kast zag liggen, kneep mijn keel dicht en traanden mijn ogen terwijl ze als zonnetjes straalden! Ik stormde meteen als een niet-volleerd jager naar de kast en smeet me op het summum der kranten... My precious!

Woensdag was dan de grote 'TrefpuntTV-opname-dag' die in het teken stond van erfgoed.
Een ochtendje met 9 kinderen naar 3 verschillende 'erfgoedplaatsen' gaan, even buiten zijn en nog iets opsteken over erfgoed? Hell yeah! Één iemand was wel minder tevreden met mijn aanwezigheid. De reden hiervoor zal waarschijnlijk zijn omdat ik haar dochter liet rebelleren tegen haar moeder's hesperolletjes. Bij deze mijn excuses Gretel!

En om de week af te sluiten was er de leukste, de vetste, de coolste, de superzwienewildstemegategekke activiteit der activiteiten. Het absolute hoogtepunt van de week! Maar daar gaan we niet over uitweiden. Big brother is watching us...

Tenslotte wil ik nog mijn verdriet uitten en zeggen dat KV Oostende, de trots van Oostende en heel Vlaanderen, mogelijk zal degraderen naar derde klasse. En dit ondanks mijn hevige supportersgedrag woensdagavond...

Een groot verlies voor Oostende, een groter verlies voor de mensheid en het grootste verlies voor club Brugge tegen Genk...

3 opmerkingen:

Lien@Caviar zei

Wiemel Piemel

Ge blijft mij verbazen...wist niet dat er zoveel moois in uw pen verscholen zat!
Knap staaltje van inkt!

Volgende week donderdag vrij houden é vriend!

Groetjes,
Lien
-X-

Ilse zei

wel wel wel, wat heeft Club hier mee te maken. ;-)
Zo te horen, stel je het goed op je stage! Altijd fijn om te horen dat medestudenten het naar hun zin hebben.

Leuke blog, btw.

Groetjes
Ilse

Anoniem zei

Wiemel Piemel (moehaha :p),

Ik ben echt ongelofelijk geroerd dat je mij zo gemist hebt vorige maandag en dinsdag...
Maar wat was die megazwiene-weetikwatnogallemaal activiteit die je week afsloot toch? :-)

Ik kijk alweer vol ongeduld uit naar je volgende post...

Grtz,

Heidi